Yapay Zeka ve Pazarlama
31 Mayıs 24
Günden güne gelişen teknolojiyle birlikte yapay zeka araçlarındaki artış, kullanıcıları tedirgin etmeye başladı. Her alanda yapay zeka araçlarını kullanarak tıp ki bir ajans gibi çalışmanız mümkün.
31 Mayıs 24
Günden güne gelişen teknolojiyle birlikte yapay zeka araçlarındaki artış, kullanıcıları tedirgin etmeye başladı. Her alanda yapay zeka araçlarını kullanarak tıp ki bir ajans gibi çalışmanız mümkün.
18 Ekim 21
Instagram kullanıcılarının oldukça fazla ilgisini çeken stories (hikayeler) özelliği geldiğimiz noktada yalnızca bireysel kullanıcılar için değil kurumsal kullanıcılar için de büyük bir öneme sahip. İzmir’de faaliyetlerini gösteren Netrom Reklam Ajansı olarak bu yazımızda sizlerle Instgram hikayeleri ve burada verilen reklamın önemini paylaşacağız.
25 Ağustos 21
Günümüzde, dijital dünyanın gücünün farkında olan tüm kurumlar için sosyal medya kullanımı oldukça önemli. Dünyada 3.96 milyar (DataReportal) , ülkemizde ise 54 milyon insan sosyal medya kullanımı gerçekleştirmekte.
25 Ağustos 21
Hayatımız artık dijital! Alışverişlerimizi de uzun zamandır internetten yapıyoruz ve bu durum gittikçe gelişiyor. Markaların, küçük işletmelerin ve e-ticarete yeni başlayanların başarılı olmak için yapması gereken çok şey var.
24 Ağustos 21
NFT yani Non-Fungible Token için direkt olarak takas edilemez jeton diyebiliriz. Son dönemin en çok konuşulan varlıklarından biri olan NFT, dijital varlıkların birbirinin yerini alamayacağını, benzersiz olduklarını onaylayan bir sistemdir.
Duyduğumuz zaman bizi heyecanlandıran bir haberi sizlerle paylaşmak istedik! Ama öncesinde biraz “sosyal medyadan” bahsetmek istiyoruz. Kaçımız hala Facebook’tayız?
26 Temmuz 21
Markaların sosyal medya platformlarında aktif olmaları, günümüz sosyal medya kullanım alışkanlıklarına bakıldığında, tüketiciye çok daha kolay ulaşabilmenin, tüketiciyle anlık ve güncel iletişim kurabilmenin çok ötesinde, marka imajları için kritik önem taşımaktadır.
Markaların daha büyük kitlelere ulaşabilmesi için sosyal medya kullanımının son derece önemli olduğunu hepimiz biliyoruz. Fakat bu kitlelere ulaşmak yalnızca sosyal medyada yer almakla elde edilecek bir durum değildir. Hedef kitlenize ulaşabilmek ve onlarla çift yönlü bir iletişim sürdürebilmek için uygulamanız gereken bazı adımlar bulunmakta. Netrom Creative olarak sizlere bu yazımızda; sosyal medyada kitlere nasıl ulaşabileceğinize dair bilgiler paylaştık
25 Haziran 21
Kabul edelim ki hepimiz +1 like bildirimini görünce mutlu oluyoruz. Görünürlük yolunda önemli bir adım olan bu bildirimin çok daha fazlası nerede mi? Instagram Keşfet! Netrom olarak sizlerle, markaların ve kişilerin Instagram platformundaki görünürlüğünü doğrudan etkileyen “Keşfet” üzerine konuşmak istedik.
24 Haziran 21
Sosyal medyanın SEO’ya etkisi, dijital pazarlama alanında tartışılan konular arasında. Sosyal medya içeriklerinin SEO’ya nasıl etkisinin olduğunu, sosyal medya içeriklerinin web sitesine çektiği trafiği konuşacağız bu yazımızda.
Tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 salgını; iş hayatından, sosyal hayata ve tabii ki sosyal medya kullanıma kadar tüm alanlarda bir takım farklılıklar oluşturdu. Hemen hemen herkesin bir şekilde aktif olarak kullandığı sosyal medya kanalları salgın hastalık sürecinde de en çok başvurulan ve kullanıcılar tarafından yoğun talep gören mecralar oldular. Gündelik hayatın ev ortamına kısıtlanması ile birlikte önemini tekrar hatırlatan dijital pazarlama ile sosyal medya altın dönemini yaşadı ve yaşamaya da devam ediyor. Bizler İzmir’de faaliyet gösteren Netrom Creative olarak; müşterilerimizi anlıyor, doğru ekip üyeleri ve doğru dinamikler ile oluşabilecek her döneme karşı hazırlıklı oluyoruz.
21 Nisan 21
Hedef kitleyle tanışmadan önce, kendi kimliğini oluşturması gereken markanın, markalaşma sürecini kreatif reklam ajansı üstlenerek doğru araştırma, doğru strateji ve yaratıcı iletişim planlarıyla markanın olması gereken yere gelmesini, en doğru ve minimum maliyetle olacak şekilde sağlıyor.
15 Nisan 21
Yeni dönemde pazarlamanın merkezine oturan dijital pazarlama stratejileri ile birlikte bütünleşik (360 derece) iletişim giderek önem kazanmaktadır. Reklam çalışmaları, tanıtım, PR, etkinlikler ve tüm pazarlamaya dair bütün alanları içine alan 360 derece pazarlama marka ile iletişim kurarken her platformda var olmayı amaçlar.
15 Mart 21
Pazarlamada rekabet arttıkça, pazarlamanın ustaları tüketiciye ürün satabilmek için yeni bir yol keşfettiler; nöropazarlama! Nöropazarlama, temelde tüketicinin beyninde satın alma komutunu çalıştıran düğmeyi bulmakla ilgilidir.
Instagram, Facebook, Twitter, Youtube, LinkedIn ve daha niceleri.. Günümüzde çok sayıda kişi ve kurumun aktif bir şekilde kullandığı sosyal medyayı tanımlayacak olursak; kişilerin internet aracılığı ile yaptıkları paylaşımlar bütünüdür diyebiliriz. Anahtar kelimesi “paylaşmak” olan sosyal medya, bünyesinde bir çok farklı platform barındırmaktadır. Müşterilerine bütünleşik iletişim çalışmaları sunarak, 360 derece bir hizmet sunan Netrom Creative olarak bu yazımızda sizlere sosyal medya pazarlaması hakkında bir yazı paylaşmak istedik.
Dijital pazarlama için yapılabilecek en temel tanım; dijital kanallar kullanılarak gerçekleştirilen bir pazarlama yöntemidir. Bu dijital kanalları sıralayacak olursak; mobil platformlar, internet ve sosyal medya diyebiliriz. Gün geçtikçe farklı bir yenilik sunan teknolojik gelişmeler, interaktif markalar oluşturma isteği, oluşturulan kampanyalardan daha hızlı bir etki alabilmek ve tüm bunları daha uygun maliyetlerle gerçekleştirme arzusu dijital pazarlamanın geleneksel pazarlama yöntemleri karşısındaki yükselişini oldukça etkilemiştir. Netrom Creative olarak 2021 yılının ilk blog yazısında sizlerle çağımızın yükselen yıldızı dijital pazarlama hakkında bir yazı hazırladık.
21 Aralık 20
İnsanlar, kendileri dışındaki varlıkları yine kendilerine benzer bir şekilde hayal etmeyi temel bir düşünce biçimi olarak uygular. Bu nedenle, soyut ve metafizik varlıkları da insan biçimli düşünme ve sembolize etme eğiliminde olurlar.
Ne ve nasıl fotoğraf çekerseniz çekin, öncelikle kompozisyon oluşturmak çok önemli. Peki kompozisyon oluştururken nelere dikkat etmeliyiz ?
21 Ekim 20
Her gün global çapta neredeyse 300 bin terabyte veri üretiyor ve internete yüklüyoruz. İnternet üzerinde saklanmakta olan data her geçen gün büyürken bu “Büyük Data’nın” önemli kısmını görsel içerikler oluşturuyor. Artık internet üzerinde bir görsel içeriği neredeyse bulamama şansımız yok. Son yıllardaki gelişme ile stok video sitelerinde de büyük data artışları yaşandı. İlk tercih edilen çalışma modeli her videonun ayrı ayrı satışı şeklinde olsa da bu alanda rekabetin artması ile nitelikli içerik üreticileri reklam ve bağış sistemi ile çalışan ücretsiz stok video sitelerine de videolarını yüklemeye başladılar.
15 Eylül 20
Zorlu mücadelelerle yarıladığımız, bizleri adeta Ray Bradbury romanlarının kahramanlarına dönüştüren 2020 yılı hayatımıza olumlu ya da olumsuz yön verirken, grafik tasarım dünyasında da değişen çok fazla şey oldu.