Sosyal Medya ve Marka İletişimi

26 Temmuz 21

Markaların sosyal medya platformlarında aktif olmaları, günümüz sosyal medya kullanım alışkanlıklarına bakıldığında, tüketiciye çok daha kolay ulaşabilmenin, tüketiciyle anlık ve güncel iletişim kurabilmenin çok ötesinde, marka imajları için kritik önem taşımaktadır.

Herkesin Elinin Altındaki Bir Değer: Sosyal Medya Pazarlaması

10 Şubat 21

Instagram, Facebook, Twitter, Youtube, LinkedIn ve daha niceleri.. Günümüzde çok sayıda kişi ve kurumun aktif bir şekilde kullandığı sosyal medyayı tanımlayacak olursak; kişilerin internet aracılığı ile yaptıkları paylaşımlar bütünüdür diyebiliriz. Anahtar kelimesi “paylaşmak” olan sosyal medya, bünyesinde bir çok farklı platform barındırmaktadır. Müşterilerine bütünleşik iletişim çalışmaları sunarak, 360 derece bir hizmet sunan Netrom Creative olarak bu yazımızda sizlere sosyal medya pazarlaması hakkında bir yazı paylaşmak istedik.

21.Yüzyılın Yükselen Yıldızı Dijital Pazarlama

26 Ocak 21

Dijital pazarlama için yapılabilecek en temel tanım; dijital kanallar kullanılarak gerçekleştirilen bir pazarlama yöntemidir. Bu dijital kanalları sıralayacak olursak; mobil platformlar, internet ve sosyal medya diyebiliriz. Gün geçtikçe farklı bir yenilik sunan teknolojik gelişmeler, interaktif markalar oluşturma isteği, oluşturulan kampanyalardan daha hızlı bir etki alabilmek ve tüm bunları daha uygun maliyetlerle gerçekleştirme arzusu dijital pazarlamanın geleneksel pazarlama yöntemleri karşısındaki yükselişini oldukça etkilemiştir. Netrom Creative olarak 2021 yılının ilk blog yazısında sizlerle çağımızın yükselen yıldızı dijital pazarlama hakkında bir yazı hazırladık.

Facebook, Instagram Reels Özelliğini Tanıttı

23 Ağustos 20

Instagram, Facebook, Twitter, TikTok.. Gün geçmiyor ki sosyal medya platformları kullanıcılarının karşısına yeni bir özellik ile çıkmasın. Facebook’un satın almış olduğu ve 800 milyon aktif kullanıcıya sahip olan Instagram; Reels özelliğini ilk olarak Brezilya’da test kullanımına sundu