360 Derece Pazarlama - İletişim Nedir?

15 Nisan 21

Yeni dönemde pazarlamanın merkezine oturan dijital pazarlama stratejileri ile birlikte bütünleşik (360 derece) iletişim giderek önem kazanmaktadır. Reklam çalışmaları, tanıtım, PR, etkinlikler ve tüm pazarlamaya dair bütün alanları içine alan 360 derece pazarlama marka ile iletişim kurarken her platformda var olmayı amaçlar.

Peki Nedir Bu Nöropazarlama?

15 Mart 21

Pazarlamada rekabet arttıkça, pazarlamanın ustaları tüketiciye ürün satabilmek için yeni bir yol keşfettiler; nöropazarlama! Nöropazarlama, temelde tüketicinin beyninde satın alma komutunu çalıştıran düğmeyi bulmakla ilgilidir.

Kişiliği Oturmuş Markaların Sırrı: Arketipler

21 Aralık 20

İnsanlar, kendileri dışındaki varlıkları yine kendilerine benzer bir şekilde hayal etmeyi temel bir düşünce biçimi olarak uygular. Bu nedenle, soyut ve metafizik varlıkları da insan biçimli düşünme ve sembolize etme eğiliminde olurlar.

En iyi Ücretsiz Beş Video Stok Sitesi

21 Ekim 20

Her gün global çapta neredeyse 300 bin terabyte veri üretiyor ve internete yüklüyoruz. İnternet üzerinde saklanmakta olan data her geçen gün büyürken bu “Büyük Data’nın” önemli kısmını görsel içerikler oluşturuyor. Artık internet üzerinde bir görsel içeriği neredeyse bulamama şansımız yok. Son yıllardaki gelişme ile stok video sitelerinde de büyük data artışları yaşandı. İlk tercih edilen çalışma modeli her videonun ayrı ayrı satışı şeklinde olsa da bu alanda rekabetin artması ile nitelikli içerik üreticileri reklam ve bağış sistemi ile çalışan ücretsiz stok video sitelerine de videolarını yüklemeye başladılar.