Markanız İçin En Uygun Sosyal Medya Platformu Hangisi?

25 Ağustos 21

Günümüzde, dijital dünyanın gücünün farkında olan tüm kurumlar için sosyal medya kullanımı oldukça önemli. Dünyada 3.96 milyar (DataReportal) , ülkemizde ise 54 milyon insan sosyal medya kullanımı gerçekleştirmekte.

Sürekli Değişen Algoritmalarla: Sosyal Medya Etkileşimi Nasıl Arttırılır?

09 Temmuz 21

Markaların daha büyük kitlelere ulaşabilmesi için sosyal medya kullanımının son derece önemli olduğunu hepimiz biliyoruz. Fakat bu kitlelere ulaşmak yalnızca sosyal medyada yer almakla elde edilecek bir durum değildir. Hedef kitlenize ulaşabilmek ve onlarla çift yönlü bir iletişim sürdürebilmek için uygulamanız gereken bazı adımlar bulunmakta. Netrom Creative olarak sizlere bu yazımızda; sosyal medyada kitlere nasıl ulaşabileceğinize dair bilgiler paylaştık

Instagram "Keşfet" ile Gelen Şöhret!

25 Haziran 21

Kabul edelim ki hepimiz +1 like bildirimini görünce mutlu oluyoruz. Görünürlük yolunda önemli bir adım olan bu bildirimin çok daha fazlası nerede mi? Instagram Keşfet! Netrom olarak sizlerle, markaların ve kişilerin Instagram platformundaki görünürlüğünü doğrudan etkileyen “Keşfet” üzerine konuşmak istedik.

Sosyal Medyanın Altın Çağı: Covid-19 Döneminde Sosyal Medya

17 Mayıs 21

Tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 salgını; iş hayatından, sosyal hayata ve tabii ki sosyal medya kullanıma kadar tüm alanlarda bir takım farklılıklar oluşturdu. Hemen hemen herkesin bir şekilde aktif olarak kullandığı sosyal medya kanalları salgın hastalık sürecinde de en çok başvurulan ve kullanıcılar tarafından yoğun talep gören mecralar oldular. Gündelik hayatın ev ortamına kısıtlanması ile birlikte önemini tekrar hatırlatan dijital pazarlama ile sosyal medya altın dönemini yaşadı ve yaşamaya da devam ediyor. Bizler İzmir’de faaliyet gösteren Netrom Creative olarak; müşterilerimizi anlıyor, doğru ekip üyeleri ve doğru dinamikler ile oluşabilecek her döneme karşı hazırlıklı oluyoruz.

360 Derece Pazarlama - İletişim Nedir?

15 Nisan 21

Yeni dönemde pazarlamanın merkezine oturan dijital pazarlama stratejileri ile birlikte bütünleşik (360 derece) iletişim giderek önem kazanmaktadır. Reklam çalışmaları, tanıtım, PR, etkinlikler ve tüm pazarlamaya dair bütün alanları içine alan 360 derece pazarlama marka ile iletişim kurarken her platformda var olmayı amaçlar.

Peki Nedir Bu Nöropazarlama?

15 Mart 21

Pazarlamada rekabet arttıkça, pazarlamanın ustaları tüketiciye ürün satabilmek için yeni bir yol keşfettiler; nöropazarlama! Nöropazarlama, temelde tüketicinin beyninde satın alma komutunu çalıştıran düğmeyi bulmakla ilgilidir.

Kişiliği Oturmuş Markaların Sırrı: Arketipler

21 Aralık 20

İnsanlar, kendileri dışındaki varlıkları yine kendilerine benzer bir şekilde hayal etmeyi temel bir düşünce biçimi olarak uygular. Bu nedenle, soyut ve metafizik varlıkları da insan biçimli düşünme ve sembolize etme eğiliminde olurlar.

En iyi Ücretsiz Beş Video Stok Sitesi

21 Ekim 20

Her gün global çapta neredeyse 300 bin terabyte veri üretiyor ve internete yüklüyoruz. İnternet üzerinde saklanmakta olan data her geçen gün büyürken bu “Büyük Data’nın” önemli kısmını görsel içerikler oluşturuyor. Artık internet üzerinde bir görsel içeriği neredeyse bulamama şansımız yok. Son yıllardaki gelişme ile stok video sitelerinde de büyük data artışları yaşandı. İlk tercih edilen çalışma modeli her videonun ayrı ayrı satışı şeklinde olsa da bu alanda rekabetin artması ile nitelikli içerik üreticileri reklam ve bağış sistemi ile çalışan ücretsiz stok video sitelerine de videolarını yüklemeye başladılar.